30/11/17

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Ohmaajj gadd. Har Såå många gånger satt mig för att skriva ett inlägg. Men för varje gång va det mer o mer att skriva om om 😂🙄
Iaf, november har gått sjukt fort. Bästa V duon va o hälsade på i början av månaden så nu är man brooody❤️
Sen va det några intensiva jobbdagarna. Stressigt men kul IOM att chefen va på bröllopsresa. Han kom tillbaka för två veckor sedan o va impad över hur mycket kosing jag gjort o att jag styrt skeppet väl medan han varit iväg 😃
I mitten av nov åkte jag ner till London för London vet show. Bra föreläsningar o kul att komma iväg en helg. Jag stannade två extra nätter med mina två andra chefer o deras barn. Vi hyrde ett hus i utkanten av staden o gick på fancy restauranger o föreställningar.  Kallt men kul ☺️

Tillbaka till jobb i fyra dagar sen semester med bästa Lee 😃❤️ vi hade planerat att åka iväg i hans camper van o campa o klättra i Peak District. Men efter två nätter gav vi upp. Det va kallt o regnigt. Dock fett mysigt att sova i vanen ☺️
De resterande dagarna har vi bara fixat här hemma. Bakat saffransskorpor o köpt julgranspynt, kirrar granen nästa vecka då Lee tycker det är lite early redan nu 😂🙄

Kommentera här: