8/3/17

Så idag har jag tagit ner tapeter i gästrummet. Det tog mig 5 timmar. Alltså det va kul till en början men nu har jag fattat vad det handlar om. Blir till att ta in en kille som gör det åt oss alltså. 

Men det va bra att jag började, det sätter lite press på oss att några rum måste bli färdiga innan påsk 😃

I eftermiddags gick jag en promenix runt kvarteret. Jag vet att det finns fårhagar o fält bakom knuten för vi kan se de mellan husen på andra sidan gatan. 
Så ja, lite får ser man 3 min promenad iväg, o man kan sen fortsätta gå men inte så mycket promenad-stigar tycker jag. Jaja, ändå mysigt att se de ifrån sovrumsfönstret, Även om det är mellan husen o en bit bort☺

På kaninfronten har vi ändå gjort framsteg idag. Jag bytte burar så bunbun har varit i littles dudes o tvärtom. Lilleman pep o stampade lite först men sen har de settled bra. Nu ikväll nosade de på varandra mellan gallren o jag fejkade lite head rubs på de båda. Så de satt båda med nosarna mot varandra en lång stund! Fett mkt bättre än när bunbun försökte attackera honom igår 😆

(Jag vet att ingen kanske bryr sig om kaninerna, men vill skriva o sen se hur långt tid det tog för de att bli kompisar:) 

Kommentarer:

1 Mum:

Herregud😱. Ser ut som jätteskivor av bacon som hänger från taket😂

Kommentera här: