5/7/17

Måste bli bättre på att uppdatera här. Men känner ingen inspiration när dagarna ser typ lila dana ut varje dag. 


Ledig idag men ska snart iväg på kvällskurs. 2 timmar föreläsning hur man kan bli bättre på att konsultera (har verkligen ingen aning vad det heter på svenska -consulting). Alltså hur man ska kommunicera o tips på kroppsspråk o va tydlig etc. Iaf, föreläsaren är en kändis inom vet-världen här i England o han ska även va med mig på jobb imorgon för att se hur jag är o vad jag kan förbättra. Bra sådär men är verkligen inte på humör för att sajkoanalysera mig själv. 
Jag har bara semester o Sverige i huvudet. Jag o Lee åker till Sverige om typ 10 dagar. O jag har väldig hemlängtan. Jag smider planer på att flytta hem om ett par år, vi får se hur Lee tar det 😂

Kommentera här: