23/07/17

Och så gick resten av veckan i Sverige supersnabbt. Men sååå mycket jag har hunnit med! Känns som jag varit iväg mist två veckor. 
Har väl redan berättat att vi spelade minigolf i ösregn o firade morbror i söndags. I måndags blev det klippning och gymnasieträff på dagen, sen firande av minibjellan på kvällen. Tisdags blev det först chill med Lisa o bebis, sen liten skåneutflykt med mamma pappa o farfar. 
Onsdagen blev det äntligen ljunghusen ❤️ en av de större anledningarna att jag vill flytta hem. Den vita stranden turkosa vattnet alltså 😍
På kvällen blev det en lite promenix med Lisa o sen middag med farfar. 
Torsdagen bar det iväg upp till Stockholm. Blev middag med Sophie o V med respektive på kvällen. Fredagen drog vi ut i skärgården, sen ut med Björn o hans vänner på kvällen. Lördagen började med frukostbuffé på longholmen sen blev det cykeltur genom stan till ABBAMuseet, fika, nordiska museet. Middag blev på ett hippt söderställe o sen häng till midnatt på skinnarviksberget. 

Sista dagen idag, fotografiska o häng med vendi o vince i deras park. 
Perfekt vecka alltså. Very busy inbiten sovit mycket. Tur jag har tre dagar att vila upp mig nu innan jag börjar jobba 😬

Kommentera här: