23/1/17

Skriv inläggstext 

Wooihoooo. Precis hemkommen från sista dagen på jobb. Nu väntar 3 veckors semester. Herreguuuuud vad skönt det ska bli. Imorgon flyger vi till Svea för ett dygn o sen på onsdag eftermiddag bär det av till södra hemisfären. Det va längesedan man va fär nere, sist träffade jag mannen i mitt liv ❤. Så himla lycklig just nu, allt går bra, jobb, Lee, huset o så ska jag på en livs resa med träffa min underbara familj! När det  känns så här blir jag ibland lite deppig, för jag tror ändå på balans i livet o att ngt dåligt nu kommer hända för att balansera ut detta 😌 fast sen vet jag att saker o ting kan gå bara bra, då då får man va tacksam ☺


Lilla kaninen blir som sagt på jobb o jag vet att de kommer ta bra hand om henne, jag är ju faktiskt på rätt ställe o jobbar med underbara kollegor som jag vet alltid är bra mot patienter o husdjur ☺ nä nu ska jag packa det sista o sen blir det bingen!

Kommentera här: