17/08/17

Fullrulle. Jobbat senaste 10 dagarna i ett sträck. Inte hela 11 timmars skift. Men ändå varit minst halvdagar o i söndags va jag på en hundutställning för att representera våra kliniker. Igår va jag på heldagskurs, kursen va neråt London så fick jag åka dit redan kvällen innan o sova på hotell, först jätteimpad av hotellet men efter frullen igårmorse inte så mycket haha... vem in äta en full english 730 på morgonen?! 

De dagar jag jobbat halvdagar har jag o Lee chillat, hans jobb har börjat lugna ner sig lite nu o han kan faktiskt ta en dag ledigt ibland. Förhoppningsvis blir det en liten utflyktstur imorgon till laksen eller Yorkshire. Nästa helg blir det defo laksen. Det va ju typ ett år sen nu! 

Idag har jag varit housewife delux, köpt ny dammsugare, stod inte ut längre med den där up-standing-grejen, o har städat typ hela huset, bytt lakan i tvättat i grejen. Städade tom bilen när jag va igång. Nu blir det grille o chill med bästa Lee. 

Kommentera här: