24/12/16

Goooood Juuuuuul⛄️🎅🏽 absolut konstigaste julen med absolut noll julkänsla. Igår jobbade jag som vanligt o på kvällen va det julfest på jobb. Men för mig så ger ju inte engelska jultraditioner mig några julkänslor direkt. Lee följde med men han har varit supersjuk senaste fredagarna med förkylning hosta o feberfrossa, så han körde o tyckte inte det hela va superimponerande ☺️

Idag hämtade jag upp kaninen från jobb o flyttade in henne i huset, hon fick skutta runt i vad som kommer bli gästrummet o gjorde flera binky hops 😍 jag lämnade henne o körde o gjorde lite ärenden men sen när det blivit mörkt började jag tycka synd om henne, sitta ensam i ett kallt o mörkt hus 😢 Så då åkte vi o hämtade henne igen haha. Så nu bor även hon i vårt sovrum. Omg, trodde väl aldrig att vi skulle få plats med en kaninbur i det där redan fulla sovrummet 😆 Lee måste bli frisk nu så att vi verkligen kan flytta in i huset på måndag!

Kommentarer:

1 Mum:

Hahaha👍Jag visste det. Klart att hon inte ska sitta där ensam😘

Kommentera här: