14/12/16 b

Lee kom hem för en stund sedan o bara ooooh jag fick värsta bucklan i mi van idag, jag backade in i en stolpe på jobb o blabla, kom o kolla. Haha jag va måttligt intresserade tänkte jag pallar inte gå ut i mörkret o i kylan för att kolla på en jävla buckla i hans van. O dessutom va han inte så irriterad o arg som jag hade föreställt mig han skulle va. Men så går hans mamma o bror ut o kommer in igen o säger till mig oh Julia du borde kolla den, omg. Jag bara jaaajaaa...

Du har Lee parkerat min lilla polo utanför dörren!! Han hade bestämt med bilkillen att hämta upp den idag o sen överraska mig med den ♥️

Vi har redan hunnit köra en liten tur. Jag vet inte om jag har mognat eller vad, men det va mycket lättare att köra vänstertrafik idag än det va i Australien för 8 år sedan 😆

Kommentera här: