20/1/17

Skriv inläggstext 

Här har jag typ bott den senaste veckan-på jobb. Det har bara varit jobb o jobb o jobb. Vi hade en papegoja inne förra helgen som behövde sys, det va spännande, lite nervöst o tricky med narkosen men så kul när allt gick bra o djurägaren va superglad. 



O det här har jag fixat med de två dagar jag va ledig... planerat köket. Vi har äntligen fixat o kommit överens om vad vi vill ha, tror kag. Haha. Layouten kommer bli som ovan. Köksbänken ska nu va vit inte marmor-liknande(o absolut inte gul som den ser ut här!) , för att det va inte fint på en större yta tyckte jag. O ska vi ha mörkgrå luckor i ön. Vi har fortfarande inte bestämt golv, antingen grå klinker eller trägolv 

O det här kom till jobb idag! Nominerad till årets veterinär! 😃👍🏻💪



Det tycker jag vi firar med en resa till Sydafrika! -4 dagar kvar!! ❤

Kommentera här: