11/1/17

Efter en asstressig o jobbig dag på jobb kom jag hem till detta igår... då va det alltså dax.... att betala för att jobba typ. Haha. Men det är det värt....eller? På jobb pratar vi veterinärer väldigt mycket med varandra, leker lite hobby psykologer o ventilerar. Djurägare kan va väldigt krävande o dagarna kan va extremt fullspäckade. Min mentor frågar o pratar med mig hela tiden, nästan dagligen, så att jag inte ska börja tänka dåliga tankar. Än sålänge är det ok, men det kan lätt bli stressigt o man tar lätt mycket på sig.

Jaja till lite kuligare saker- IMORGON får vi internet!! Hoppas verkligen det går smidigt, tycker saker o ting inte gått så smidigt för oss o det här huset. Efter internetgubbarna varit där ska jag o Lee kolla lite mer kök för att få lite mer inspo ☺

Kommentera här: