21/2/17

Skriv inläggstext 

Började 10 idag men va inte helt hundra så va där till 9 iallafall för att va säker. Gjorde inget eftersom jag vakande när Lee gick upp vid 730. Jag hade en mysig timme innan det drog igång, drack kaffe o pratade med både mamma o Erika ❤


Pratade med några kollegor på jobb o det är verkligen dax att skaffa en kompis till Freja aka bunbun. Tror det blir en liten utflykt till djuraffären på lördag. 

Eftermiddagen va lärorik, jag jobbade med en "ny" veterinär. Han jobbar på en av de andra klinikerna men väldigt sällan han o jag jobbar ihop. Vi hade båda interessanta patienter under eftermiddagen så vi lärde oss mkt. 

Jag kom hem till en Lee som kollade en dokumentär om bästa ställe att bo i UK, o vårt område va bäst! ✌🏻

Kommentarer:

1 Anonym:

Bra köp 😄

Kommentera här: