16/12/16

Trött o stressad men glad vet haha. Kom in till jobb idag asseglad att jag kört dit själv. Jag o Lee spenderade gårdagen att bara köra runt Preston. Jag tycker ändå att det går bra, o tur att jag har en liten bil för vägarna här är extremt smala så det är ibland lite läskigt, tänk då att göra en stor familjebil eller jeep. Iaf kom jag in till jobb idag och det första jag möts av är en nurse som säger, ett potentiellt kejsarsnitt är på väg i!! Alltså- Första kejsarsnittet idag! Älskar att göra nya procedurer och operationer 😃 tycker det är lite tråkigt att dessa första gångerna kommer att bli mer o mer sällan. Så fast det är läskigt just nu så borde jag njuta lite. Min mentor pratar alltid om comfort zone, o där kan man aldrig växa, det gäller att våga sig utanför ibland, o tillslut blir comfort zonen större.

Så de senaste två dagarna har jag tagit två steg utanför min comfort zone, 1 kejsarsnitt o 2 köra vänstertrafik 💪

Kommentera här: