13/06/17

O dagarna rullar på. Snacka om att man hamnat i hamsterhjulet. Man går upp, går till jobb, Maaassa jobb o stressigt jobb o sen kommer man hem äter o går o lägger sig. Kan inte säga att jag inte gillar hjulet. Bästa tiden på dagen är helt klart de två timmarna jag får med Lee på kvällen. Fast jobb är också  bra. När jag jag tänker tillbaka för var jag va för ett år sedan så herreeee guuud vad mycket jag lärt mig. O jag känner mig mer o mer säker som vette. Jag jobbar nu ganska mycket ensam, ensam de helgpass jag jobbar o det är faktiskt inte läskigt när ett akutfall kommer inn. Jag har lärt mig o va cool o utstråla att jag har kpl (koll på läget) fast man kanske inte alltid har det 😏

I helgen va vi o gosade med lille Noah, lees systerson. Idag kom äntligen cement för det sista i grunden till utbyggnaden. Det är verkligen svårt att förklara det på svenska när jag inte kan några byggtermer på svenska. Men Lee poured the floor slab today. 

O jag gick en 14,6 mile hike med en tjej från jobb som bor precis vid kusten! Najs dag




Kommentera här: