7/12/16

Can. Not. Wait. Även im jag varit ledig ganska mkt senaste två veckorna så känner jag mig helt blöö. Skulle behöva en eller två veckor ledigt tror jag.

Va ensam vet på jobb idag. Känns alltid lite extra stressigt. Jag har helt eget ansvar för alla operationer, patienter o för alla beslut (har iofs alltid senior vet ett telefon samtal iväg omdet skulle va något speciellt) och det kan va sjukt stressigt ibland men ibland kan det också va kul. Som idag. Jag hade ett akut fall på morgonen, tog beslutet att den skulle stanna med oss över dagen för test o behandling. Efter tester o behandling under dagen så mådde kaninen bättre framåt kvällen och kunde gå hem!
Kaninen mår lite bättre (ägaren måste fortsätta behandlingen hemma) o ägaren är glad. O veterinären är happy! 😆😉

Kommentarer:

1 Anonym:

Så duktig!!

Kommentera här: