20/12/16

Vaknade kl 6 imorse för lees alarm gick. Han har bildläps- körskola hela dagen. Jag somnade om till 9, vaknade då av ett sms. Min chef fråga om jag ville komma in för en operation- en 70 kg hund med livmodersinflammation. Yes! Hade egentligen planer stt handla julklappar idag men åker hellre in till jobb för en operation haha. Gjorde mig i ordning, körde perfekt till jobb, kickade ass i operationen, körde perfekt till matbutiken o handlade efteråt. När jag sätter mig i bilen igen får jag ett mejl från solisitorn. Ringer upp henne när jag kom hem. Vi pratar lite o sen eftersom allt är signat, behöver vi bara byggnadsförsäkring (ska fixa det online ikväll) och föra över pengarna (ska fixa det online ikväll) o sen är huset vårt. Vi prellade torsdag för att hämta nycklarna!!! Omg, 6 månader har det tagit men tillslut kom vi i hamn 💪 BÄSTA JULKLAPPEN ❤️

Kommentera här: