10/12/16

När jag kom tillbaka hem efter min o Vendelas weekend i Manchester berättade jag aldrig för Lee om min shopping... Tänkte att de va lite onödigt för han skulle ändå inte fatta. Men så de senaste dagarna har han tjatat om en jävla bilsläp, och här förstår ju jag absolut zero hur man kan vilja spendera så mycket pengar på ett släp.
Iaf så körde han iväg på ett "ärende" imorse och kom hem o berättar han precis köpt det där bildläpet för £3500... O han hade en massa "bra" argument för att jag skulle förstå att detta va ett mycket bra inköp veckor innan vi flyttar in i vårt nya hus..."Jag har alltid velat ha ett, pengarna är på banken nu, när är bra tid egentligen att köpa det?" ... Så jag bytte taktik o sa att jag förstår precis, väldigt bra argument. Sen sprang jag upp o hämtade o visade honom väskan o bara du kommer igår helgen jag va i Manchester med Vendela....Han bara shuuuuuut Up Luis Vuitton!! Jag skrattade o rabblade upp alla argumenten han precis dragit...o så blev han helt tyst o sen bara skrattade vi båda 😃😃 fair play av mig tyckte han haha

Vi har varit lediga tillsammans idag o har hunnit utförts massa ärend, banken, nya glasögon, reklam för lees business, handlat. Nu är maten i ugnen o ikväll ska vi fixa med hans hemsida. Mysig dag tillsammans ☺️

Kommentera här: